Odstoupení od kupní smlouvy

Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy

  • Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží. Prosíme o sdělení telefonního čísla nebo e-mailu pro rychlé spojení v případě emailové či telefonické nahlášení OKS.

  • Nechcete-li psát email či volat, můžete si jednoduše stáhnout tento formulář, který vytisknete a vyplníte ručně.

  • Zboží zašlete nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky nebo odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy na adresu: TECHNOBEDNA – REKLAMACE, Uhříněveská 2324/42, 100 00 Praha 10.

  • Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Odstoupení od kupní smlouvy případně jednoduchý průvodní dopis. Vždy označte požadovaný způsob vyřízení odstoupení od smlouvy (výměna zboží, vrácení peněz).

  • Zboží zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebené. V opačném případě má prodejce nárok strhnout poměrnou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. poškozený obal, chybějící příslušenství, škrábance, špinavé zboží).

  • Balíček zašlete jako doporučenou (nejlépe pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

  • Adresa pro zaslání zboží zpět:
    TECHNOBEDNA
    Uhříněveská 2324/42
    100 00 Praha 10

  • Zákaznické oddělení:

    info@technobedna.cz

    732 104 144

Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy

  • Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme na skutečnost, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.

  • V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady.

  • Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou. TECHNOBEDNA vrací v tomto v tomto případě i náklady na přepravu původní zásilky z TECHNOBEDNA k zákazníkovi. Náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka do TECHNOBEDNA hradí zákazník.