Reklamace a vrácení zboží
Reklamační řád
Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží. Neplatí pro zboží koupené na IČ či zánovní zboží.
Jak postupovat při reklamaci
-
Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
-
Nechcete-li se přihlašovat, můžete si jednoduše stáhnout tento formulář, který vytisknete a vyplníte ručně.
-
Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
-
Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
-
Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informujte se, jak postupovat na emailu info@technobedna.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
-
Zboží zašlete neprodleně na adresu TECHNOBEDNA – REKLAMACE, Uhříněveská 2324/42, 100 00 Praha 10. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
-
Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Reklamace, případně jednoduchý průvodní dopis.
-
Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
-
Adresa pro zaslání reklamace:
TECHNOBEDNA- REKLAMACE
Uhříněveská 2324/42
100 00 Praha 10 -
Zákaznické oddělení:
Vyřízení reklamace
-
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
-
V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou.
Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem
-
Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
-
V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, prosíme o této skutečnosti co nejdříve informovat náš e-shop na lince 732 104 144.