Reklamace a vrácení zboží


Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží. Neplatí pro zboží koupené na IČ či zánovní zboží.

Jak postupovat při reklamaci

  • Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.

  • Nechcete-li se přihlašovat, můžete si jednoduše stáhnout tento formulář, který vytisknete a vyplníte ručně.

  • Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).

  • Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).

  • Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informujte se, jak postupovat na emailu info@technobedna.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.

  • Zboží zašlete neprodleně na adresu TECHNOBEDNA – REKLAMACE, Uhříněveská 2324/42, 100 00 Praha 10. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.

  • Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Reklamace, případně jednoduchý průvodní dopis.

  • Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

  • Adresa pro zaslání reklamace:
    TECHNOBEDNA- REKLAMACE
    Uhříněveská 2324/42
    100 00 Praha 10

  • Zákaznické oddělení:

    info@technobedna.cz

    732 104 144


Vyřízení reklamace

  • Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

  • V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou.


Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

  • Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

  • V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, prosíme o této skutečnosti co nejdříve informovat náš e-shop na lince 732 104 144.